Skip to content

Blogs

Lidmaatschap pagina

Blog; trainen bij Running Movements

Afbeelding2

Trainen bij Running Movements

Omdat elk lichaam uniek is, is het belangrijk om op een niveau te trainen bij jouw lichaam en situatie past. Zelfs al doe je precies dezelfde trainingen als je buurman, op een training of wedstrijd zal je niet dezelfde prestaties neerzetten. Een persoonlijke begeleiding is om deze reden van groot belang voor het succes van een loper. Lees in deze blog over wat het betekent om bij Running Movements te trainen. 

Blog; trainen op hartslag

Polar-H9-1_Expires_Nov_2021

Trainen op hartslag

Er zijn weinig loopgroepen die zo wetenschappelijk trainen als de loopgroepen van Running Movements. We geloven erin dat elke loper, niet alleen professionele atleten, baat heeft bij persoonlijke coaching.

Lees in deze blogs interessante informatie over trainen op hartslag. Hoe werkt het, en hoe kun je het slim en verstandig aanpakken! 

Blog; de juiste hardloopkleding

DSC05722

De juiste hardloopkleding

De goede hardloopkleren uitzoeken lijkt zo vanzelfsprekend. Wanneer het warm is doe je een T-shirt en korte broek aan, wanneer het wat kouder wordt pak je de lange kleren erbij. Toch blijkt het dat veel lopers moeite hebben met het uitzoeken van goede kleren, in deze blog geven wij tips welke kleding je het beste kunt dragen.

Blog; inlopen tijdens de warming up

Afbeelding6

Inlopen en uitlopen

Inlopen en uitlopen zijn de minst geliefde gedeeltes van de training voor veel lopers. Je hebt zin om lekker te knallen, maar dan moet je toch eerst nog dat saaie kwartiertje rustig inlopen.

Het is niet altijd leuk, maar misschien wel het belangrijkste gedeelte van de training. In dit blog leggen we je daarom alles uit over in- en uitlopen.

Boost4run Amsterdam marathon trainingstraject Klik hier!
Chat openen
1
Hulp nodig?
Hallo waarbij kan ik je helpen?