Hardloopschema’s

Wil jij beginnen met hardlopen? Een hardloopschema voor de 5 km, 10 km, 15 km, 10 Engelse Mijl, Halve marathon of de Marathon! Bij Running Movements ben je voor al je hardloopschema’s op het goede adres. Altijd een schema op maat en persoonlijke begeleiding door topcoach Gert-Jan Wassink, zodat jij je hardloopdoelen kunt behalen. 

Running Movements

Hardloopschema’s voor beginners, 5 km, 10 km, 15 km, 10 Engelse mijlen, Halve marathon en marathon. 

Persoonlijke hardloopschema

Onze hardloopschema’s zijn altijd afgestemd op jouw persoonlijke wensen. Het schema ontvang je van ons digitaal via Polar coach of Trainingpeaks.

Altijd feedback

Je krijgt meerder malen per week persoonlijke feedback van je coach waarmee de arbeid rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Gratis thuis test

Na jouw aanmelding bij Running Movements ontvang je van ons een test om thuis uit te voeren. Deze test geeft ons inzicht in jouw huidige niveau en het geeft ons een totaalbeeld van jou als hardloper. 

Doelgericht trainen

Of je nu een afstand wilt uitlopen, sneller wilt worden of wilt trainen voor gewichtsreducering? Het hardloopschema is altijd afgestemd op jouw persoonlijke doel. 

Trainen op hartslag

Trainen in hartslagzones of op snelheid. Elke training wordt hiermee een schot in de roos. De thuis test helpt ons je zones te kunnen bepalen.

Intake

Met onze digitale intake weten wat jij nodig hebt om je doel te kunnen behalen. 

Meer informatie

Wil je meer informatie over onze werkwijze?
Werkwijze-EW

Hardlopen voor beginners

5 km hardloopschema

10 km hardloopschema

15 km of 10 Engelse mijlen

Halve marathon schema

Over onze hardloop training

Onze coaching en begeleiding kenmerkt zich door het persoonlijke karakter. Wij zorgen ervoor dat je een hardloopschema krijgt waarmee je met plezier je doelstelling kunt bereiken. Wij werken met een flexibele methodiek, wat betekent dat wij altijd een schema op maat zullen aanbieden. Je ontvangt van ons altijd een zone indeling van waaruit je zult starten.

Je persoonlijke zone indeling helpt je goed gedoseerd je schema te kunnen volgen en zeer specifiek te kunnen trainen. Het hardloopschema wordt met je gecommuniceerd via het Polar coach platform wanneer je een Polar gebruiker bent of via Trainingpeaks. Deze manier van werken zorgt ervoor dat wij perfect je trainingsdata kunnen analyseren zodat de arbeid-rust verhouding optimaal in de gaten wordt gehouden. De kracht van deze werkwijze is dat er snel geschakeld kan worden binnen je trainingssituatie zodat blessures kunnen worden voorkomen en gerichter kan worden getraind.

Wat klanten zeggen!

"Sinds ik door Running Movements begeleid word, loop ik gemakkelijker, sneller, blessurevrij en met meer plezier! Het schema op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!"

Hajni Potopeanu

“Sinds ik door Running Movements begeleid word, loop ik gemakkelijker, sneller, blessurevrij en met meer plezier! Het schema op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!”
''Ik wordt ontzettend prettige coaching door Gert-Jan. Door de digitale coaching en duidelijke tips die je van hem meekrijgt, loop je een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.''

Tim Huis in ’t Veld

”Ik wordt ontzettend prettige coaching door Gert-Jan. Door de digitale coaching en duidelijke tips die je van hem meekrijgt, loop je een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.”
''Ik heb al vele marathon gelopen. Trainen bij Running Movements is zeer leerzaam, de trainingen sluiten aan op mijn niveau zodat je trainingsarbeid gebalanceerd blijft en de trainingen uitdagend maar niet onrealistisch te zijn. Dit zorgt ervoor dat ik ook plezier blijf beleven aan de trainingen. Ik train meer en beter dan ooit tevoren en voel me sterk! Running Movements geeft een mooie boost aan mijn leven als marathonloopster, ook in een lange periode zonder marathons!''

Katia Ganda

”Ik heb al vele marathon gelopen. Trainen bij Running Movements is zeer leerzaam, de trainingen sluiten aan op mijn niveau zodat je trainingsarbeid gebalanceerd blijft en de trainingen uitdagend maar niet onrealistisch te zijn. Dit zorgt ervoor dat ik ook plezier blijf beleven aan de trainingen. Ik train meer en beter dan ooit tevoren en voel me sterk! Running Movements geeft een mooie boost aan mijn leven als marathonloopster, ook in een lange periode zonder marathons!”
''De schema’s en coaching van Running Movements zorgen ervoor dat ik topfit mijn restaurant kan leiden. De trainingen en feedback geven je de energie die je nodig hebt om succesvol te ondernemen en je doelen te bereiken.''

Cees Jonker

”De schema’s en coaching van Running Movements zorgen ervoor dat ik topfit mijn restaurant kan leiden. De trainingen en feedback geven je de energie die je nodig hebt om succesvol te ondernemen en je doelen te bereiken.”

COACH GERT-JAN

LEES HIER MEER OVER JOUW COACH