Beginnen met hardlopen 

Wil je onder professionele begeleiding beginnen met hardlopen, waarbij jouw hardlooptrainingen goed in de gaten worden gehouden en waarbij het schema is afgestemd op jouw persoonlijke wensen? Wij helpen je om op een verantwoorde manier te beginnen met hardlopen zodat je aan het einde van het traject  minimaal 5km achter elkaar kunt hardlopen.

RUNNING MOVEMENTS 

Persoonlijk opbouwschema

Het hardloopschema voor beginners  bouwt op van 0 naar minimaal 5km hardlopen. Het schema krijg je digitaal via Polar coach of Trainingpeaks.

Altijd feedback

Meerdere malen per week ontvang je persoonlijke feedback van je coach waarmee de arbeid-rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Trainen op het juiste niveau

Trainen in hartslagzones of op snelheid. Elke training wordt hiermee een schot in de roos. Met onze gratis test loop je altijd op het juiste niveau. 

Doelgericht trainen

Het hardloopschema is zo opgebouwd dat je geleidelijk aan steeds belastbaarder wordt.

Het hardloopschema voor beginners van Running Movements is geschikt voor hardlopers die willen beginnen met hardlopen. Het hardloopschema helpt je om slim en verstandig te trainen zodat jij het hardlopen op een verantwoorde manier kunt opbouwen. 

Onze beginners begeleiding kenmerkt zich door persoonlijke aandacht. Wij zorgen ervoor dat je met plezier het hardlopen kunt opbouwen. Wij bieden een schema op maat aan zodat je op de gewenste dagen kunt trainen. Minimaal twee keer per week hardlopen vinden wij het meest verstandig om goed het hardlopen te kunnen opbouwen. 

Je ontvangt je hardloopschema van ons via een online platform. Tussentijds kan het schema worden bijgesteld. Dat is de kracht van onze begeleiding; service op maat en persoonlijke aandacht! Je volgt het hardloopschema aan de hand van je persoonlijke trainingszones. Met onze gratis thuis test berekenen wij je hartslag en snelheidszones. 

Je persoonlijke zone indeling helpt je goed gedoseerd het beginnersschema te kunnen volgen, want daar gaat het vaak mis. Vele beginnende hardlopers lopen te hard en bouwen te snel op. Ze krijgen geen feedback van een coach die tips en tools geeft gedurende de trainingssituatie.

Het opbouwschema wordt met je gecommuniceerd via het Polar coach platform wanneer je een Polar wearable gebruiker bent of via Trainingpeaks wanneer je een ander device gebruiker bent zoals bijvoorbeeld Garmin, Suunto etc.

Deze manier van werken zorgt ervoor dat wij perfect je hardlooptrainingen kunnen analyseren, zodat de arbeid-rust verhouding optimaal in de gaten kan worden gehouden. De kracht van deze werkwijze is dat er snel geschakeld kan worden binnen je trainingssituatie, zodat blessures kunnen worden voorkomen en gerichter kan worden getraind. Op deze manier bouw je veel beter op en kun je uiteindelijk 5km achter elkaar hardlopen. 

opbouwschema met begeleiding €99.99

12 weken programma

Leer hardlopen onder professionele begeleiding

* Persoonlijk opbouwschema
* Feedback training
* Interactie coach
* Schema digitaal
bestel hier

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.

Tim Huis in 't Veld

Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.
Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!"

Hajni Potopeanu

Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!”
Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching.  Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen.

Karlijn Velmans

Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching. Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen.
Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid-rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Katia Ganda

Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid-rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

COACH GERT-JAN

LEES HIER MEER OVER JOUW COACH