Skip to content

TRAININGSSCHEMA 15KM & 10EM

Zowel de 15 kilometer als de 10 Engelse mijl is een incourante afstand en wordt daarom minder gelopen. En dat terwijl dit nou juist het perfecte opstapje is van de 10 kilometer naar de halve marathon. Ook als doelafstand op zich kun je schitterend uit de voeten op de 15 kilometer en 10 Engelse mijl. Ga jij onder leiding van een ervaren hardloopcoach het hardloopavontuur aan? Lees meer op deze pagina en meld je aan!

Schema's met begeleiding

Ga voor een schema met professionele begeleiding! Klik snel verder en ontdek welk schema bij jou past.

Eerste 14 dagen gratis

Ben je geïnteresseerd in de begeleiding van Running Movements, maar twijfel je nog? Geen probleem. Bij al onze schema’s met begeleiding mag jij 14 dagen gratis op proef trainen.

Schema zonder begeleiding?

Liever een schema zonder begeleiding? Voor slechts € 19,95 krijg je toegang tot een uitgebreid schema dat je begeleidt bij het ontwikkelen van je hardloopvaardigheden en het bereiken van je doelen. Inclusief tegoedbon t.w.v. € 19,95 voor een schema mét begeleiding aan het einde van jouw hardloopschema!

HARDLOOPSCHEMA 15KM & 10EM VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN

Digitaal hardloopschema

Omdat al onze hardloopschema’s digitaal zijn, kun je lopen waar en wanneer je wilt. Ons coachingsplatform is intuïtief te gebruiken en zorgt ervoor dat je altijd het schema bij de hand hebt. 

Altijd feedback

Om blessures te voorkomen is het van belang om jouw belasting goed in de gaten te houden. Dit doen we door meerdere keren per week online feedback te geven op je trainingen. Eenvoudig in één app. 

Gratis thuistest

Na jouw aanmelding bij Running Movements ontvang je van ons een test om thuis uit te voeren. Deze test geeft ons inzicht in jouw huidige niveau en zorgt ervoor dat we ons schema op jou kunnen aanpassen.

Doelgericht trainen

Wij maken een hardloopschema dat is afgestemd op jouw persoonlijke doelen en wensen. Je krijgt de persoonlijke aandacht die nodig is om je doel te bereiken, zodat elke training een schot in de roos wordt!

Trainen op hartslag

Bij Running Movements trainen we veel op hartslag. Dit geeft het beste beeld van je kunnen en is daarom een goede indicator van welke inspanning je op een bepaald moment aankunt. Zo train je altijd verantwoord.

Maak je abonnement compleet

Wil jij optimaal voorbereid aan de start van jouw marathon staan? Met de anaerobe drempelmeting kunnen wij jou nog beter begeleiden. Of laat je coachen op het gebied van voeding en laat niks aan toeval over.

Trainingen in je horloge

Je kunt je schema ten alle tijden inzien in de app, maar door de app te synchroniseren met je hardloophorloge wordt trainien nog makkelijker. Je horloge leidt je op een eenvoudige manier door de training heen.

Gratis digitale intake

We willen graag weten wat je doelen zijn en waar je op dit moment staat. Door naast de gratis thuistest een digitale intake af te nemen weten we exact wat jij nodig hebt om je doel te kunnen behalen. 

Schema's met begeleiding

Ga voor een schema met professionele begeleiding! Klik snel verder en ontdek welk schema bij jou past.

Marathon hardloopschema’s bij Running Movements

In Nederland hebben we meerdere hele mooie hardloopwedstrijden over 15km en 10 EM. Denk aan de Zevenheuvelenloop, de Dam tot Dam loop, Midwinter Marathon, Tilburg Ten Miles of de Montferland Run. Wanneer je wilt shinen tijdens deze wedstrijden is een goede voorbereiding essentieel. De afstand vraagt een goed duurvermogen maar ook de nodige basis snelheid. Bij Running Movements train je altijd onder professionele begeleiding van een gediplomeerde hardloop coach.

Het 15km & 10 EM hardloopschema van Running Movements is geschikt voor hardlopers die de 10km al kunnen hardlopen. Het 15km & 10 EM trainingsschema helpt je om slim en verstandig te trainen en meer uit je hardlooptrainingen te halen.

Onze hardloopbegeleiding voor de 15km en 10EM kenmerkt zich door persoonlijke aandacht. Wij zorgen ervoor dat je met plezier je doelstelling kunt bereiken. Wij werken met een flexibele methodiek, wat betekent dat wij altijd een hardloopschema op maat zullen aanbieden. Je ontvangt je trainingsschema van ons via een online platform. Tussentijds kan het schema worden bijgesteld. Dat is de kracht van onze begeleiding; service op maat en persoonlijke aandacht.

Je volgt het hardloopschema aan de hand van je persoonlijke trainingszones. Deze krijg je van ons via de gratis thuistest of kun je laten bepalen in ons analyse lab in Apeldoorn (tegen meerprijs). Deze persoonlijke zone indeling is belangrijk om specifiek voor de 15km en 10EM te kunnen trainen. 

Het hardloopschema wordt met je gecommuniceerd via het Polar coach platform wanneer je een Polar wearable gebruiker bent of via Trainingpeaks wanneer je een ander device gebruiker bent zoals bijvoorbeeld Garmin, Suunto etc.

Deze manier van werken zorgt ervoor dat wij perfect je hardlooptrainingen kunnen analyseren zodat de arbeid-rust verhouding optimaal in de gaten kan worden gehouden. De kracht van deze werkwijze is dat er snel geschakeld kan worden binnen je trainingssituatie zodat blessures kunnen worden voorkomen en er gerichter kan worden getraind.

Schema's met begeleiding

Ga voor een schema met professionele begeleiding! Klik snel verder en ontdek welk schema bij jou past.

TOPSPORTER EN TOPCOACH: GERT-JAN WASSINK