Skip to content

TRAININGSSCHEMA’S HALVE MARATHON

Wat is er mooier dan dat je kunt zeggen dat je een halve marathon hebt uitgelopen! Met onze jaren lange ervaring in het begeleiden van lange afstandslopers zien wij dat de halve marathon het meest populair is om te lopen. Goed voorbereid aan de start verschijnen is daarom essentieel. De weg naar de finish begint hier! Laat je op een professionele manier begeleiden door de Running Movements hardloop coach zodat je verantwoord de halve marathon kunt lopen. Kijk op deze pagina welk abonnement bij jou past en welke hardloopbegeleiding je wenst.  

Schema's met begeleiding

Ga voor een schema met professionele begeleiding! Klik snel verder en ontdek welk schema bij jou past.

Eerste 14 dagen gratis

Ben je geïnteresseerd in de begeleiding van Running Movements, maar twijfel je nog? Geen probleem. Bij al onze schema’s met begeleiding mag jij 14 dagen gratis op proef trainen.

Schema zonder begeleiding?

Liever een schema zonder begeleiding? Voor slechts € 19,95 krijg je toegang tot een uitgebreid schema dat je begeleidt bij het ontwikkelen van je hardloopvaardigheden en het bereiken van je doelen. Inclusief tegoedbon t.w.v. € 19,95 voor een schema mét begeleiding aan het einde van jouw hardloopschema!

TRAININGSSCHEMA HALVE MARATHON VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN

Persoonlijk hardloopschema

Het hardloopschema voor de halve marathon is afgestemd op jouw persoonlijke wensen. Digitaal via Polar coach of Trainingpeaks.

Altijd feedback

Meerdere malen per week persoonlijke feedback van je coach waarmee de arbeid-rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Gratis thuistest

Met onze gratis thuistest verzamelen wij de gegevens die nodig zijn om je zone indeling te kunnen maken. Zo kun je trainen in jouw specifieke zones. 

Doelgericht trainen

Hardloopschema afgestemd op jouw persoonlijke doel.

Trainen op hartslag

Trainen in hartslagzones of op snelheid. Elke training wordt hiermee een schot in de roos.

Maak je abonnement compleet

Doe een anaerobe drempel meting om zeer specifiek te kunnen trainen!  Kies voor een tussentijdse test om je schema nog specifieker op jouw lichaam af te stemmen. Schaf een voedingsschema aan om niets aan het toeval over te laten. 

Trainingen voorgeprogrammeerd

Onze schema’s kun je ten alle tijden inzien via de app maar ook synchroniseren met je horloge. Je horloge begeleid je dan door de training heen en zo wordt elke training een schot in de roos!

Intake

Met onze digitale intake weten wij wat jij nodig hebt om je doel te kunnen behalen. 

Trainen voor een halve marathon

De halve marathon is een unieke afstand daarom is het belangrijk om voor deze afstand een goede hardloop coach in handen te nemen. Je kunt er meerdere per jaar lopen maar een goede voorbereiding is echt essentieel. Met het schema en hardloopbegeleiding van Running Movements werk je aan je duurvermogen zodat je de halve marathon afstand goed aan kunt. Daarnaast train je heel specifieke duurblokken en temporuns om je snelheid op te krikken. Deze twee dingen samen maken dat je volhoudtijd zal gaan verbeteren. 

Het hardloopschema halve marathon van Running Movements is geschikt voor hardlopers die de 10km al kunnen hardlopen. Het hardloopschema helpt je om slim en verstandig te trainen en meer uit je hardlooptrainingen te halen.

Onze hardloop begeleiding kenmerkt zich door persoonlijke aandacht. Wij zorgen ervoor dat je met plezier je doelstelling kunt bereiken. Wij werken met een flexibele methodiek, wat betekent dat wij altijd een schema op maat zullen aanbieden. Je ontvangt je hardloopschema van ons via een online platform. Tussentijds kan het schema worden bijgesteld. Dat is de kracht van onze begeleiding; service op maat en persoonlijke aandacht. Je volgt het hardloopschema aan de hand van je persoonlijke trainingszones. Deze krijg je van ons via de gratis thuistest maar kan je ook laten bepalen in ons analyse lab in Apeldoorn (tegen meerprijs).

Je persoonlijke zone indeling helpt je goed gedoseerd het hardloopschema te kunnen volgen en zeer specifiek te kunnen trainen. Het hardloopschema wordt met je gecommuniceerd via het Polar coach platform wanneer je een Polar wearable gebruiker bent of via Trainingpeaks wanneer je een ander device gebruiker bent zoals bijvoorbeeld Garmin, Suunto etc.

Deze manier van werken zorgt ervoor dat wij perfect je hardlooptrainingen kunnen analyseren zodat de arbeid-rust verhouding optimaal in de gaten kan worden gehouden. De kracht van deze werkwijze is dat er snel geschakeld kan worden binnen je trainingssituatie zodat blessures kunnen worden voorkomen en gerichter kan worden getraind.

Schema's met begeleiding

Ga voor een schema met professionele begeleiding! Klik snel verder en ontdek welk schema bij jou past.

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

''Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen''.

Tim Huis in 't Veld

”Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen”.
''Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!"

Hajni Potopeanu

”Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!”
''Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching. Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen''.

Karlijn Velmans

”Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching. Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen”.
''Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden''.

Katia Ganda

”Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden”.

WERKWIJZE RUNNING MOVEMENTS

LEES HIER MEER OVER ONZE WERKWIJZE