Hardloopschema 10 km

De 10km is wellicht de meest populaire hardloopafstand die er is. Trainen voor de 10km doe je dan ook bij Running Movements. Wij begeleiden je naar een optimaal resultaat. Het hardloopschema is zeer gevarieerd en bevat zowel duur- als intervaltrainingen zodat jij goed voorbereid de 10km kunt hardlopen. Wij weten welke specifieke training jij nodig hebt om de 10km goed te kunnen hardlopen welk doel je ook hebt!

RUNNING MOVEMENTS 

Persoonlijk hardloopschema

Het hardloopschema 10km is afgestemd op jouw persoonlijke wensen. Digitaal via Polar coach of Trainingpeaks.

Altijd feedback

Meerdere malen per week persoonlijke feedback van je coach waarmee de arbeid-rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Gratis thuistest

Met onze gratis thuistest verzamelen wij de gegevens die nodig zijn om je zone indeling te kunnen maken. Zo kun je trainen in jouw specifieke zones. 

Trainen op hartslag

Trainen in hartslagzones of op snelheid. Elke training wordt hiermee een schot in de roos.

Doelgericht trainen

Hardloopschema afgestemd op jouw persoonlijke doel.

Intake

Met onze digitale intake weten wat jij nodig hebt om je doel te kunnen behalen. 

De 10km is een gave afstand. Je hebt een goed duurvermogen nodig om deze afstand uit te kunnen lopen en moet over de nodige snelheid beschikken om echt hard te kunnen gaan.  Het 10km hardloopschema van Running Movements is geschikt voor hardlopers die de 5km al kunnen hardlopen. Het gave is wanneer je 10km kunt hardlopen, je basis zo goed is dat je wellicht daarna een stap naar de halve marathon kunt maken. Trainen voor de 10km is namelijk behoorlijk allround.

Het schema is specifiek geschreven voor de 10km zodat je de juiste fysiologische systemen traint! Daarbij wissel je duur- en intervaltrainingen met elkaar af. Het schema bevat tevens echte specifieke 10km trainingen! Soms ga je lekker easy maar regelmatig zoek je meer de zwaarte op.

Misschien wil je de 10km sneller lopen of heb je als doel de 10km uit te lopen. Wat je doelstelling ook is, wij kunnen je hiervoor de passende begeleiding bieden. 

Onze hardloopbegeleiding kenmerkt zich door persoonlijke aandacht. Wij zorgen ervoor dat je met plezier je doelstelling voor de 10km kunt bereiken. Daarbij bieden wij altijd een hardloopschema op maat, welke je van ons ontvangt via een online platform.

Tussentijds kan het schema worden bijgesteld. Dat is de kracht van onze begeleiding; service op maat en persoonlijke aandacht. Je volgt het hardloopschema aan de hand van je persoonlijke trainingszones. Deze krijg je van ons via de gratis thuistest of kun je laten bepalen in ons analyse lab in Apeldoorn (tegen meerprijs).

Je persoonlijke zone indeling helpt je goed gedoseerd het 10km hardloopschema te kunnen volgen en zeer specifiek te kunnen trainen. Het hardloopschema wordt met je gecommuniceerd via het Polar coach platform wanneer je een Polar wearable gebruiker bent of via Trainingpeaks wanneer je een ander device gebruiker bent zoals bijvoorbeeld Garmin, Suunto etc.

Deze manier van werken zorgt ervoor dat wij perfect je 10km hardlooptrainingen kunnen analyseren zodat de arbeid-rust verhouding optimaal in de gaten kan worden gehouden. De kracht van deze werkwijze is dat er snel geschakeld kan worden binnen je trainingssituatie zodat blessures kunnen worden voorkomen en er gerichter kan worden getraind. 

Brons €59,99

4 weken

* Persoonlijk 10km schema
* Feedback training
* Interactie coach
* Schema digitaal
Bestel hier
Silver €159,99

12 weken

* Persoonlijk 10km schema
* Feedback training
* Interactie coach
* Schema digitaal
* Betere periodisering dan brons
Bestel hier
Beste keuze
Gold €309,99

MEEST GEKOZEN

Half jaar abonnement

* Persoonlijk 10km schema
* Feedback training
* Interactie coach
* Schema digitaal
* Beter periodisering dan zilver
* Gratis t-shirt
Bestel hier
Platinum €599,99

Jaar abonnement

* Persoonlijk 10km schema
* Feedback training
* Interactie coach
* Schema digitaal
* Perfecte periodisering
* Gratis t-shirt
* Waardebon €25,-
Bestel hier

 

WAT KLANTEN ZEGGEN

Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.

Tim Huis in 't Veld

Door de digitale coaching en duidelijke tips die ik van Running Movements meekrijgt, loop ik een stuk beter en krijg je nog meer plezier in het lopen.
Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!"

Hajni Potopeanu

Het schema is op maat en de dagelijkse feedback zorgen ervoor dat ik me niet bezig moet houden met vragen als: loop ik verantwoord, loop ik snel genoeg, zijn de afstanden goed, etc. Ik loop en geniet! De coach doet de rest!”
Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching.  Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen.

Karlijn Velmans

Door mijn onregelmatige werk is het lastig om deel te nemen aan hardlooptrainingen of verenigingen. Bij Running Movements krijg ik een persoonlijk digitaal trainingsschema en coaching. Samen met de anaerobe drempel meting in het Runlab kan ik nu heel gericht trainen.
Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

Katia Ganda

Ik heb al vele marathons gelopen toen ik begon met het schema en de begeleiding van Running Movements, maar toch word ik training na training weer verrast. De trainingen zijn op je eigen niveau geschreven zodat je arbeid rust verhouding goed in de gaten wordt gehouden.

COACH GERT-JAN

LEES HIER MEER OVER JOUW COACH